Płatności

Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT 23%.

Wystawiamy faktury VAT lub paragony fiskalne.

Istnieje możliwość zapłaty gotówką (opcja dostępna przy zakupie osobistym w naszym magazynie), przelewem lub za pośrednictwem PayU (opcja dostępna przy zakupie na portalu Allegro) lub PayPal (na innych serwisach aukcyjnych).

Płatności przelewowe płatne są na podstawie dokumentów proforma lub formularzy zamówień wystawionych przez nasze biuro obsługi klienta.

*UWAGA – Kupujących posiadających zgodnie z art. 22 KC status Konsumenta zapraszamy do zakupów osobistych -. Niniejsza strona nie jest sklepem internetowym. 

Meble na raty

Wychodząc na przeciw potrzebom Naszych Klientów umożliwiamy opcję zakupu mebli na raty. Przy współpracy z naszym parterem LeaseLink umożliwiamy leasing dla wyposażenia biurowego z naszego asortymentu.

Reklamacje i zwroty

Zwroty : Termin na odstąpienie od umowy przez KONSUMENTA: 14 dni kalendarzowych. Koszty przesyłki kurierskiej przy zwrocie ponosi KUPUJĄCY. Zwrot środków finansowych w terminie 14 dni od zwrotu towaru i złożenia przez KONSUMENTA oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Powyższe warunki zwrotu dotyczą wyłącznie Kupujących posiadających status KONSUMENTA – nie dotyczy przedsiębiorców ( w przypadku zakupu przez Przedsiębiorcę zwroty nie są uznawane).

Reklamacje: W związku ze specyfiką asortymentu ( rzeczy używane ze śladami użytkowania) oraz ich dużej dostępności  – w opisie każdego przedmiotu staramy się możliwie dokładnie opisać stan sprzedawanego towaru, prosimy o kontakt w celu przesłania dokumentacji fotograficznej wybranego egzemplarza ( kontkretne egzemplarze jednego modelu mogą różnić się nieznacznie stopniem zużycia, stanem tapicerki czy innych elementów sprzedawanych przez nas mebli).

Rękojmia nie obowiązuje dla wad i właściwości towaru o których Kupujący został poinformowany w chwili zawarcia umowy. Reklamacje na wady z tytułu rękojmi należy zgłaszać w formie pisemnej na adres : Kruger Global sp.z o.o. ul. Św.Marcin 29/8 61-86 Poznań lub w formie elektronicznej : bok@krugerglobal.pl. Prawidłowo zgłoszona reklamacja powinna zawierać dane Kupującego oraz dane towaru wraz z opisem zgłaszanej wady oraz zdjęcia reklamowanej usterki. Odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne udzielamy w terminie 14 dni.

Czas na reklamację z tytułu rękojmi :  Konsument 1 rok od daty odbioru/dostawy zamówienia, Przedsiębiorca 3 miesiące od daty odbioru/dostawy zamówienia.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zadzwoń pod numer 730 025 009 lub napisz do nas na bok@krugerglobal.pl – Z przyjemnością Ci pomożemy!